31 lipca 2023

Gorący tytuł

Obiecałem sobie i staram się na jakiś czas przynajmniej powstrzymać złośliwości pod adres działów korekt popularnych witryn internetowych. Obietnice obietnicami, ale jak widzę taki tytuł to czuje się trochę jak alkoholik który decyduje, że jeden mały w końcu mu nie zaszkodzi.
Zwłaszcza taki smakowity jak ten :
"Pożar zabytkowego pożaru pod Poznaniem"


 

Pewien znajomy mojego ojca, a zarazem  komendant straży pożarnej bardzo tęsknił za jakimś pożarem, bowiem jego codzienność znaczyła jedynie profilaktyka. Gdy  w końcu otrzymał informację o takowym, poczuł jak gwałtownie rośnie mu poziom adrenaliny. Biorąc pod uwagę pewną odległość pożaru od remizy, krzyknął do słuchawki:
- Podtrzymujcie ogień! Podtrzymujcie,  my już tam jedziemy.

Ileż byłby wart świat bez takich pasjonatów?
 

4 komentarze:

  1. Zero szacunku dla słowa. Smutne to :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy w ogóle jeszcze istnieje coś takiego jak korekta. A jeżeli istnieje, to tym gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, jak mi teraz ostatnio brak takiego śmiechu serdecznego, mam w rodzinie ogniomistrza i chętnie mu go opowiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Antoni, to jest świetne. Nie ma to jak czarny humor. :D Też się uśmiałam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń