16 czerwca 2020

Zostań w domu, albo i nie zostawaj czyli dziwaczeję

Najlepiej zacząć od  jakiegoś mocnego akcentu, a potem akcja może lekko przyspieszać.
Podziałajmy więc na zmysły, jak produkty z poniższej reklamy

Moja polonistka napisałaby poniżej tekstu - "masło maślane". Była na to wyczulona. 
A przecież pończochy są jedynie bodźcem dla zmysłów.
Na drugiej stronie ktoś napisał już  rozsądniej - Zmysłowe pończochy, które rozgrzeją atmosferę.  I to jest lepiej.  A więc zostań w domu i bądź seksi

*
Problem wychodzenia z domu ale za to w Rosji rozwiązał poniższy mem


Gdyby tylko twórca wiedział jak się pisze "opcja"   Chyba że  ta druga to już jest tak zwana "obcja" atomowa
A może  przy okazji taka obcja  to jakaś odmiana obstrukcji ? Mózgu?
*
Wybrałem się do pewnej sieci aby odebrać zamówiony towar. Po odstaniu swojego i założeniu maseczki udałem się do środka. Podałem kod i grzecznie czekałem na odbiór paczki.
Wtedy zauważyłem te  niezamknięte drzwi na zaplecze, a tam takie kwiatki :


Myślałem że wystarczy wziąć taki wyłącznik  z czółka, sam tak nieraz robiłem.  Instrukcja jest jednak wyjątkowo  nomen omen jasna.
Twarz masz jak matkę, tylko jedną. I to bez względu na kontekst 
*
Punkty fryzjerskie zamknięte. 
Zaczynam wyglądać jak Rysio Ochódzki w Misiu.

 
Czyżby jedynym ratunkiem dla mnie miał być szampon do włosów Samson z tego  właśnie filmu ?
Szukając odpowiedzi na to pytanie jeździłem motocyklem dopóki głowa wraz z bujną fryzurą mieściła się jeszcze w kasku.
A potem odblokowali. Kiedy więc po trzech  miesiącach dostałem się do fryzjera  z którym żyję w pewnym emocjonalnym związku niczym z terapeutą, zadedykowałem jej wierszyk lub jak kto woli fraszkę. Ostrzegam !  Raczej pikantną jak to z fraszkami bywa
Nie będę  obłudny i nie kropkuję akcentów

Na nic dzisiaj kawał młodej oraz chętnej piczki
Bo faceci teraz wolą fryzjerskie nożyczki
Na nic kawał ostrej dupy lub drobnej dupinki
Wszak facetów dziś rajcują trymer i maszynki
A życiowe doświadczenie myśl mi w głowie jeży
Chociaż sex jest fantastyczny to rządzą fryzjerzy.

Swoja drogą co to się porobiło z tymi facetami ? Dziwię się chociaż z wiekiem mocno złagodniałem.
To chyba  dobrze, że się jeszcze dziwię, bo jak powiedział poeta -  kiedy się dziwić przestanę,  będzie po mnie.
Mimowolnie po raz kolejny cytuję  Mistrza Jonasza.

*
Nie ma szczęścia na tym świecie, ni sprawiedliwości
Anioł pije piwo trzecie, diabeł mu zazdrości
A to już  z Osieckiej
A żeby coś twórczego od siebie dodać to powiem, że wymyśliłem  taki system  który nazwałem 
Praca na 200 2%
O co chodzi?
Chodzi o to że zatrudniając się  do pracy liczysz że dasz z siebie 100 %  a pracodawca wypłaci ci umówione 100 % wynagrodzenie.
To sto za sto daje nam 200% bez wzgklędu na to jakby się nie zżymali matematycy.
W chwili obecnej, w związku z pandemią sięga się po warianty oszczędnościowe, A ponieważ rodzimy biznesmen najpierw stosuję metodę ograniczenia wynagrodzenia, co rusz któryś z nas ma możliwość uczestniczenia w scenach rodem z Ojca Chrzestnego, otrzymując propozycję nie do odrzucenia.
Tak więc raz po raz wypada ktoś z hukiem z gabinetu , godząc się na pensję mniejszą o ćwieć czyli o 25%
100 minus 25 daje nam 75 % wynagrodzenia.
 No tak, ale ponieważ zasada 200 % obowiązuje, oczekuje w zamian 125% dyspozycyjności i wydajności. 
Suma musi się zgadzać
Media piszą,  że skończył się rynek pracownika.
Mam  trzy lata do emerytury. Mówią, że wystoję nawet w przedpokoju.
Co zaś myślą sobie młodsi?
- Nie jestem niedouczonym ciulem i wiem że gospodarka działa jak sinusoida.
Poczekaj, kiedy moje będzie na górze policzymy te  dwieście procent  tak aby się zgadzało.
Tak to kwitnie dziewiętnastowieczne podejście do pracownika i postrzeganie pracodawcy.
 a mogło by być jak u Osieckiej
 Nie ma szczęścia na tym świecie, ni sprawiedliwości
Anioł z diabłem piją piwo, cały raj zazdrości
Co tam raj. Kraj, Europa, Świat
Chociaż jak brzmiał tytuł jednego z Bondów? - Świat to za mało.
*

Przed wejściem do akademików AWF, obok platformy dla niepełnosprawnych, zastałem taki oto widok.



Porzucone  rowery, zarosły zielskiem ze wstydu że takie zrobiły się niepotrzebne.
Rozumiem taką scenerię przed  Domem Seniora, no może przed szpitalem ortopedycznym, ale przed AWF-em?
O tempora,  o mores !


    

10 komentarzy:

  1. Miło znów Cię czytać. Fraszka cudowna i wcale nie taka sprośna. Pozostawajcie w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło witam wszystkich zaglądających, bo nie muszą a mogą tu zaglądać. I niektórzy zaglądają
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. No, wiesz, ale fryzjer to może Cię podjarać tylko raz na jakiś czas. A babeczki robią to bez przerwy, zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę pisać fraszek bez przerwy, zwłaszcza latem
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cześć Antoni
    Czytając tę fraszkę uzmysłowiłem sobie jak fajną i naturalną ozdobą są włosy. Na piczce. Pozdrawiam, JerryW_54

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówią że moda to kobieta, albowiem zmienna jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Co cytat to perełka a i twoja twórczość zacna i na czasie. A czas triumfu fryzjerów szybko minie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się zaczerwieniłem. Diękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. w marcu studenci wyjeżdżali z akademików w podobnym pośpiechu jak goście hotelowi, może dlatego, ale..gdzie administracja, że też takie trawsko rośnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji Świąt Tobie i Rodzinie zdrowia, spokoju i spełnienia marzeń życzę. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń