14 lutego 2023

Balonik w kształcie serca

14 lutego, Dzień Świętego Walentego czyli popularne Walentynki. Nie będę tutaj dopisywał się do tych którzy Walentynki krytykują, ani do tych co pieją z zachwytu nad tym świętem. W trakcie 15-letniej prawie działalności blogowej parę raz coś na ten temat już napisałem. Teraz podchodzą do tematu konformistycznie. Całuje żonę czule wyznając miłość. Robię to także 8 marca z okazji Dnia Kobiet. Dodam tylko, że czynię to także bez okazji.
   Dzień dzisiejszy zaczął się standardowo. Zrobiłem śniadanie dla dwojga, zapatrzyłem kawę i ucałowałem żonę. Potem ubrałem się, potrząsnąłem za ucho śpiącą sukę i ruszyłem do pracy.
  Ósma wybiła kiedy wspinałem się do schodach na drugie piętro. Kiedy wyszedłem zza załomu korytarza wprost na swoje służbowe drzwi, moim oczom ukazał się taki oto widok



Ponieważ sam zajmuję ten pokój, wychodzi na to, że prezent przeznaczony był dla mnie. Nagle poczułem się jakby ubyło mi ze dwadzieścia pięć lat. Wciągnąłem brzuch i wyprostowałem zgarbione plecy. Przeciągnąłem dłonią po siwych włosach. Nie jest źle. Czerwony balonik w kształcie serca zrobił mi dzień.
 Wiem na pewno, że nie była to żadna akcja socjalna, ta zorganizuje nam pączki na tłusty czwartek.
Czy podejrzewam kto to ?
Podejrzewam. Spokojnie, nie zagrozi to w żaden sposób trwałości naszego ponad 40 letniego związku małżeńskiego.
W końcu Walentynki to tylko zabawa.


8 komentarzy:

  1. Bardzo miła niespodzianka:) Fajnie masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesympatyczna niespodzianka. Pochwalę się, że też dostałem dziś Walentynkę, choć tylko MMSową. Ale od kogo! Od koleżanki z klasy! Mojej klasy! Uwierzysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiało być jakieś wielkie uczucie. Sam szkolne miłości wspominam z sentymentem

      Usuń
  3. Cześć Antoni. Rozumiem Cię, ja też wciągnąłbym brzuch i potoczyłbym lwim spojrzeniem dookoła :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ma cudowne działanie ten balonik:) Może tak wziąć balonik do domu i codziennie rano na niego spoglądać oraz wykonywać wszystkie te czynności, jakie wykonałeś za pierwszym razem na jego widok?
    Sympatyczny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kilka razy pisałam o Walentynkach. Nie jestem zwolenniczką "przejmowania cudzych świąt", ale jeżeli Walentynki traktujemy jako zabawę, to jest dobrze. Gdy traktujemy je jako pstryczek w nos-pamiętaj by tym których kochasz mówić o tym jak najczęściej, też jest dobrze. Twój post sprawił, że się uśmiechnęłam, choć nie dostałam czerwonego balonika ani na Walentynki, ani wczoraj w dniu swoich urodzin. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie odezwali się do Ciebie z szacunku dla zasady, że kobietom wieku się nie wypomina

      Usuń