20 lipca 2013

Dwa słowa o wymiarach

 Wiadomość wyszperana na  jego strona pl. Według francuskich naukowców, penis normalnych rozmiarów ma 7-9,5 centymetra w stanie spoczynku, 12,8-14,5 centymetra we wzwodzie. Mimo że średnia dla Polski wynosi 14,29 cm - nie ma faceta, który nie zastanawiałby się jak można by zyskać kilka dodatkowych centymetrów... Bez rasistowskich uprzedzeń stwierdzę, że chodzi tu  chyba o  normę europejską, unijną. Bo jeżeli urzędnicy określili przepisami krzywiznę banana to może i na ukończeniu jest  jakaś unijna norma w kwestii męskich wymiarów?
I co z tymi którzy mają mniej? Czy mogą liczyć na jakąś unijną dotację?  
Przypomina mi się pewna scena z filmu „Nic Śmiesznego” Marka Koterskiego.  Główny bohater Adaś Miauczyński zamawia sztucznego penisa na potrzeby filmu. Charakteryzator pyta - jak duży ma być penis?
 - No taki normalny – odpowiada Adaś – Ile Pan ma?
- A Pan ile? – podstępnie pyta technik charakteryzacji?
Na trzy cztery panowie wypowiadają
-  Szesna...
-  Czterna...
A potem zgodnym chórem - Piętnaście.
Drugi reżyser Adaś zamówił więc egzemplarz powyżej średniej krajowej.
I patrzysz człowieku na taki film, albo co gorsze na film z kategorii trzech iksów i czujesz się skrępowany.
Ale od czego współczesny marketing  i możliwości Internetu. 
„Krępują cię wymiary? Oto 5 metod wydłużania męskości”
Przejrzałem z blogowej ciekawości.
I jako facetowi z trzydziestodwuletnim stażem małżeńskim przypomniał mi się pewien dowcip.
Syn wielbłąd pyta swojego  tatę wielbłąda
- Tatusiu a po co nam te garby na grzbiecie?
- Bo w garbie gromadzimy wodę i tłuszcz. To pozwala nam wędrować  po pustyni nawet dwa tygodnie bez picia.
- Tatusiu a po co nam takie duże kopyta?
- Bo dzięki nim możemy bez wysiłku iśc po piasku  pustyni.
- A po co nam to wszystko tatusiu jak my mieszkamy w ZOO?



O mierzeniu penisów  

17 komentarzy:

  1. Temat drażliwy, a i cokolwiek niebezpieczny...:) Bo czego by tu nie rzec, wraz interpretowanem zostanie na jedną z dwóch stron możliwych, przy czym ta druga znów w wiecznem podejrzeniu, że się człek przechwala, niczem wędkarze, co o rybach złowionych mówiąc... A tak po prawdzie, to na cóż takiemu Rabinsonowi by nawet jak i największa armata? A część coraz większa populacyi naszej miłosne obłapianie jen ogląda, a nie uprawia...
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze podkreślałem że jestem zbudowany proporcjonalnie i kropka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. przechwalają się przechwalają, wystarczy wejść na czat z kamerkami i od razu wiadomo - kto nie ma w głowie, ten ma w spodniach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zasady bywają wyjątki. Słyszałem, no może czytałem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Vulpian de Noulancourt20 lipca, 2013 11:10

    Zawsze chciałem zobaczyć normę pomiaru penisa, opisującą dokładnie sposób wyznaczania punktów pomiarowych. Bo o ile łatwo mi sobie wyobrazić jeden punkt końcowy pomiaru, to zastanawiam się, jak wyznacza się ten drugi (chyba już umowny)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja powtórzę za panem Hrabią....

    . Nie liczy się długość przyrodzenia, tylko jakość pierd****....
    (Aleksander "Hrabia" Fredro)


    do "tego " potrzeba artysty :))))
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Leptir, Aleksander Fredro BYŁ hrabią, nie "Hrabią" ;)

      Usuń
    2. sorry ale kopiowałam z netu..:(

      Usuń
    3. To już wiemy że kopiowanie z netu jest ryzykowne.
      A tu mamy całe młode pokolenie " kopiuj - wklej"
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Antoni ja raczej jestem z pokolenia niedouczonego, bo zaczynałam od liczydła :)
      no i wierzącego w "napisane".... tak jak w tym kawale co na płocie było napisane doooopa.... i sie rypło

      Usuń
    5. Nie przejmuj się mnie się to też parę razy zdarzyło.
      Tylko wtedy dostawałem najczęściej dyskretnego maila od znajomego blogowego.
      Nie pisałem już że mam szczęście do moich czytelników?

      Usuń
  5. Wot i zagwozdka.... nu po co, jak sie jest w ZOO??????

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there, just became alert to your blog through Google, and
    found that it's really informative. I'm gonna watch out for brussels.

    I will appreciate if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing.

    Cheers!

    My web-site :: invest in gold; http://finsframework.org/,

    OdpowiedzUsuń
  7. For most recent news you have to pay a visit world wide web and on the web I found this site
    as a most excellent web page for most recent updates.


    Also visit my web-site; winrar password bypass

    OdpowiedzUsuń
  8. Most independent film buffs will fondly remember the character study
    drama "Shame" from 2011 starring Michael Fassbender as a sex
    addict in New York City. We've all seen the research and the
    studies show that the power of prayer is magical no matter who or what it is
    that you think you're praying to. She read the note and
    then heard heard sirens outside.

    Here is my blog :: phentermine gay fuck

    OdpowiedzUsuń