19 marca 2018

O tym jak natura niesprawiedliwa jest w obdarzaniu.

 
Tytuły są po to by przyciągać uwagę. Te mą uwagę zdecydowanie przyciągnął. Nie z tego powodu, że jestem w pewien sposób atrakcyjnie zbudowany, bo zawsze miałem w sobie za plus odpowiednie proporcje.
Bardziej szło mi o wątek polityczny czyli tło, bo oto czytam, że minister zdrowia alarmuje - chińskie prezerwatywy są za małe.

Nie, że są nieskuteczne, szkodliwe dla zdrowia i zabójcze moralnie, ale że są za małe.
Minister zdrowia ? - pomyślałem – Czyżby nastąpił zwrot ideologiczny w podejściu do antykoncepcji ?
Można odłożyć na bok termometr i próbę lepkości śluzu, w imię dopasowanej odpowiednio prezerwatywy?
Pewnie, że musi być dopasowana. Kto był w ciasnych butach na weselu ten poznał ile zostało mu z radosnej zabawy.
Kliknąłem na kolorowy obrazek i czytam już pełną i precyzyjną informację.
Minister zdrowia zwraca uwagę na poważny problem. - Chińskie prezerwatywy są małe - twierdzi David Parirenyatwa, szef resortu zdrowia w Zimbabwe *.
Gdzie leży Zimbabwe? Pomiędzy Mozambikiem a Botswaną czyli na południu Afryki.
A z czego słynni są mężczyźni z serca Afryki, nie muszę tego chyba przypominać.
Słowa krytyki należą się dla Pana ministra lub jakiejś centrali importowej.
To tak jakby zamawiać u Hobbitów miecze i potem narzekać, że mają za małe rękojeści.
Soją drogą jak Frodo Gabbins poradziłby sobie z laską Gandalfa ? Też kiepsko, ale o zsuwających się gumkach napiszę innym razem.
Stąd biorą się moje komplementy i akceptacja dla proporcjonalnej budowy ciała, chociaż jak znam życie, to nie jeden złośliwiec skomentuje, że oto znalazł się jeszcze jeden z krótkim do kolekcji.
Długi, krótki, chudy, gruby. Najważniejsza jest według mnie godność.
Godność penisa? A na czym to polega?
By pomimo wszystko trwać jak najdłużej w eleganckiej wyprostowanej pozycji .
Powstać z kolan jakby chcieli niektórzy. Tylko po alkoholu trudno taką postawę utrzymać
Może to jest szansa dla ruchów antyalkoholowych?
Zamiast pisać, że picie to zabójstwo dla organizmu i grzech, wystarczy wspomnieć
Pamiętaj więc miły panie
że chlanie rujnuje dymanie !
W trosce o zdrowie naszego społeczeństwa, nie zgłaszam praw autorskich.
O tym, że prezerwatywy uniemożliwiają przekazanie własnego materiału genetycznego do reprodukcji wiemy z reklamy lub lekcji biologii w tak zwanym starym jeszcze systemie. Okazuje się, że pomocnym w tej kwestii może być sam automat do dystrybucji popularnych „gumek”. Czytam na tej samej stronie, że automat z prezerwatywami zabił Niemca.
Ten mężczyzna nigdy by się nie domyślił, jaki los jest mu pisany! 29-latek zginął, wysadzając w powietrze automat z kondomami. Poskąpił grosza na prezerwatywę...
Znów pojawia się pytanie, czy wszyscy powinni się beztrosko rozmnażać?
* Tak na poważnie wywołany w tekście polityk mocno angażuje się w akcje zachęcające do używania kondomów, bo - jak wskazuje - "Południowa Afryka ma największą ilość zarażeń wirusem HIV".

10 komentarzy:

  1. Cóż, na Twoje pytanie łatwo odpowiedzieć - przecież nie na darmo ufundowano Nagrodę Darwina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie koleś lokuje się w pierwszej piątce laureatów
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. To świeże spojrzenie na powstawanie z kolan. Co najgorsze - to pierwotne, tak chętnie nagłaśniane, też wydaje mi się jakieś dwuznaczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykłe podglądanie przyrody.
      Może to i pomysł dla rządzących, bez względu na opcję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo lubię twoje błyskotliwe, zabawne, dwuznaczne (lub wieloznaczne :) teksty. I pośmiać się można ze smakiem i zadumać.
    Antoni, zdaje się odrobinę dłużej na tym świecie żyjesz niż ja (broń Panie Boże wieku nie wypominając) a nie wiesz jeszcze, że to nie wielkość, chudość, grubość się liczy, ale... KREATYWNOŚĆ? Nieraz mniejszym mieczykiem można więcej nawywijać, niż ciężkim szabliskiem :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbym usłyszał w tonie wpisu delikatną próbę pocieszania?
      Całkiem niepotrzebnie. Jest takie stare ludowe powiedzenie które brzmi:
      Sposobem chłop babę wyr...ł
      Wisiało mi to nad łóżkiem dopóki nie zapamiętałem
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. A może ten młody Niemiec, był przeciwnikiem lateksowych ubranek i wydał im wojnę wysadzając ten automat. No i zgodnie ze starym porzekadłem, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie...
    A tak, po przeczytaniu i opanowaniu pierwszej fali śmiechu przypomniało mi się powiedzenie mojego śp. ojca, że głupców nie sieją, sami się rodzą...
    Marytka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też inna wersja tego powiedzenia
      Kto mieczem wojuje, od pochwy ginie.
      Może przed próbował ochronić się naiwny Niemiec
      POzdrawiam

      Usuń
  5. A mnie tego Niemca żal... Gdyby nasi ,,ulicznicy'' zamiast na piwo, zbierali na gumki, chętniej bym ich wspomogła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal jak każdego człowieka.
      Twój pomysł już uruchomił w mojej głowię cała lawinę obrazów.
      Pozdrawiam

      Usuń