16 marca 2018

Wycinki

Marzec. Kolejny z tragicznych, polskich miesięcy.Właśnie obchodzimy pięćdziesiątą rocznicę wydarzeń z Marca 68. Odnoszę wrażenie, że owo obchodzenie jest tu traktowane jakby dosłownie. 
Portal internetowy odkrył z tej okazji  inne wydarzenia o których zupełnie nie miąłem pojęcia



A my dalej tradycyjni konserwatywni i bogoojczyźniani. Nie ma się co dziwić, że pojawił się  więc taki tytuł




Bo taki premier ( oczywiście na świecie) może być sobie gejem, ale premiera to już co najwyżej lesbijką.
Rzeczywiście koniec świata i wrota piekieł. 
W szturmie kobiet na wszystko co męskie nawet geje nie mogą spać spokojnie.
      A czy my nie mamy osiągnięć które mogłyby by zadziwić świat zamiast go zniesmaczać?  Oczywiście, że mamy.
W Orzyszu grasował gang dziewczynek, które włamywały się do lokali, kradnąc wódkę i chipsy. Najmłodsza miała 10 lat najstarsza 12 lat.
Łupem gangu padło też kilka batonów, a  ofiarą demolującej działalności  dzieci  zostały między innymi: roleta antywłamaniowa i stół bilardowy, którego nie można było schować do kieszeni jak batonik czy chipsy.
   Jeżeli zaś komuś wszystko kojarzy się z seksem to na koniec niech przeczyta ten tytuł. Ja, człowiek któremu bardzo często się kojarzy, stanąłem zaskoczony.
 
Może nie sek a sęk? 
- Jaki sęk?
 - Co?
- Sęk!!!
- Kto???
- SĘK!!!
- Nic nie rozumiem.
- Deska, w środku sęk!
- Jaka deska?
- Drzewo. Deska drewniana, w środku sęk.
- Kto ma drzewo? *
- Kolega kiedyś po kolejnym piwie zwierzył się nam, że on od wielu lat ma w łóżku drewno.
Kto trzyma drewno w łóżku i to takie z sękami ?
To pewnie używa go sporady.. czyli raczej sporadycznie.


* Sęk Kabaret Dudek


8 komentarzy:

  1. O matko, nie lesbijko! Rzeczywiście koniec świata i wrota piekieł:-)))
    Uśmiałam się serdecznie.
    A po namyśle...Do czegoś się ten internet przydaje, choćby na dobry kabaret:-)))
    Marytka

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się Biedroń Prezydentem, chciałabym pożyć w takim kraju który sobie wybiera zdeklarowanego geja na Prezydenta. Mądry, inteligentny, przystojny, odważny, na luzie ... do zakochania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporady mnie zaintrygowały, ponieważ na co dzień raczej się ich nie widzi, a może to jakieś czary mary?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś Kuba Sienkiewicz śpiewał:"Ona jest pedałem, wczoraj się dowiedziałem..." - czy jakoś tak.. Tak mi się skojarzyło w związku z wrotami piekieł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jasne - widocznie premiera Irlandii jest kobietą! I jeszcze chłopów lubi - no to jak ją nazwać? Przecież lesbijką nie jest... A jeszcze do tego pół-Hinduską, czyli po prostu śniadoskórą brunetką o ciemnych oczach - no, ideał, po prostu!
    Tak przynajmniej pomyślałem - ale chciałem ją zobaczyć na własne oczy. Jak ja się zawiodłem...

    OdpowiedzUsuń
  6. W marcu, jak w garncu" . Dzieje się tyle ciekawych rzeczy, że trudno wybrać sobie coś do głębszego przemyślenia.; Dobrze chociaż, że coraz więcej ludzi się z tego śmieje...( Okrzyk w tle: Komuniści i złodzieje). To też kabaret . Śmiech jest skuteczną bronią, choć działa powoli

    OdpowiedzUsuń
  7. W marcu 1968 roku bralam udzial w strajku okupacyjnym w gmachu Politechniki Wroclawskiej, mam wspomnienia. No wlasnie dokladnie 50 lat temu, 15 marzec i byla prawdziwa zima, wokol bialo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Otworzyło mi się okienko w głowie. Kiedyś umiałam ten skecz z Dudka na pamięć:))) A u nas dziś jak w piosence - https://www.youtube.com/watch?v=1fNWaFES5xI

    OdpowiedzUsuń