05 kwietnia 2015

Święta


 Zdrowych 

Wesołych Świąt

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta kartka. Jest taka minimalistyczna:). No, to Wesołych!

    OdpowiedzUsuń

  2. W PONIEDZIAŁEK LANY
    ZAJĄCZEK ZALANY.
    KURY Z NIM TAŃCUJĄ,
    JAJKA MU MALUJĄ.
    KOGUT WCIĄGA KRESKĘ
    -PODKRĘCA IMPREZKĘ.
    CAŁA SALA SIĘ BUJA,
    DJ.GRA ALLELUJA!!!
    WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZĘ. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Swiatecznie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąteczny czas przeżywałem tak intensywnie, że dopiero teraz wpadam, aby powiedzieć:
    Wesołego po świętach.
    Odpocznijmy, nadwyżki zrzućmy i do sprawności wróćmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro już po świętach, to życzyć sobie pozwolę, by nadal było nienajgorzej...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za życzenia
    Ja zaś święta spędziłem wbrew sobie bez sieci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz po świętach, ale wzajemnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja oczywiście po świętach, jak zwykle spóźniona, ale nie szkodzi, maj sie zbliża , więc wszystkiego najlepszego z okazji... maja:)

    OdpowiedzUsuń