23 stycznia 2012

Czym zastąpić fusy w dobie rozpuszczalnej kawy

Odkładam projekt  ACTA ad acta, bo o czym dyskutować gdy całe przedsięwzięcie jest tajne. Śledziłem dzisiaj tytuły newsów. Liczyłem, że coś zainteresuje mnie w ten smętny poniedziałek, który od świtu już mówił, że miłe chwile kończą się i następuje powrót do szarej codzienności. Dobrze że jest Internet, alternatywa dla telewizji. Może lepiej powiedzieć, że telewizja powoli przestaje być alternatywą dla Internetu?
Na jakimś portalu zauważyłem smakowity tytuł, który  brzmiał:
„Wróżbita Kazimierz wróży z pośladków i odsłania tajniki rumpologii”
Ponoć widzi w pupie to, czego nie dostrzeże nawet długoletni partner jej właścicielki. Wszystko dlatego, że odkrył tajemnice owej  tajemniczej rumpologii.  Zrozumiałem z tego, że rumpologiem  jest  każdy facet uwodzący cudzą żonę. Zyskuje jej względy, przecież dlatego, że widzi w jej pupie to, czego od dawna nie zauważa długoletni mąż, czy konkubent.
Ponoć kultura północna preferuje pośladki, a biustem zachwyca się kultura śródziemnomorska. Wychodzi na to, że mam wśród swoich przodków jakiegoś Greka, albo, o co mnie  posądzał jeden z handlujących na Kleparzu, kogoś z tak zwanego wyznania bankowego.
Ale przecież trzeba być otwartym na kulturę innych. Skorzystam, nie skorzystam, wypada wiedzieć.
Ekspert w tej dziedzinie, Kazimierz Olszewski, na łamach Super Expressu daje próbkę swoich niezwykłych umiejętności.
Oto podział pup ze względu na ich kształt:
- okrągłe – ich właścicielkami są kobiety otwarte i uczciwe, dobre kochanki i koleżanki, kobiety sukcesu;
- sercowate – odzwierciedlają ogromną wrażliwość kobiety, a jednocześnie skłonność do awantur; kobieta z taką pupą może okazać się kłopotliwą małżonką;
- gruszkowate –  posiadają je kobiety nieśmiałe, nudne i słabe w łóżku, jednak wierne i stałe w uczuciach;
- płaskie – wskazują na zaradność i samodzielność; kobiety obdarzone płaską pupą świetnie odnajdują się w każdej sytuacji, miewają jednak huśtawki nastroju i skłonność do grania partnerowi na nerwach.
I już wiesz mężczyzno, z kim powinieneś wędrować do nieba bram, a z kim regularnie odbywać nudny małżeński seks.
W powyższym rozumowaniu tkwi jednak pewien haczyk. Wspomniana pupa jak i biust podlega prawom grawitacji Z wiekiem się zmienia.
Sam słyszałem jak jedna kobieta mówiła do drugiej, klepiąc się w biodra
- Po dzieciach dupa mi strasznie urosła
 Na to druga odwzajemniła się informacją
- A moja  dupa  całkiem klapnęła.
Znajomy po przejściach, stwierdził że
- Coś w tym jest, gdyby na to spojrzeć bliżej. Mniej więcej w tym samym czasie zmienia się i dupa i charakter.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz