28 grudnia 2022

O całowaniu własnej żony słów kilka

Ci, którzy śledzą Kalendarz Świąt Nietypowych, na pewno zwrócili uwagę na fakt, że święto pocałunku pojawia się na jego kartach kilkakrotnie. Jeśli mielibyście ochotę przyłączyć się do świętowania, warto zapamiętać te cztery daty:
6 czerwca - Światowy Dzień Pocałunku
6 lipca - Międzynarodowy Dzień Pocałunku
28 listopada - Dzień Pocałunku
28 grudnia - Dzień Pocałunku
W tym roku to już ostatnia taka okazja. A jak nie macie na to ochoty, odświeżcie sobie ten popularny kiedyś dowcip.
Dziadek wyciąga z opakowania słynną niebieską tabletkę i  delikatnie ją liże.
- To się łyka mówi babcia
- Nie, dzisiaj nie będziemy współżyć, chciałem cię po prostu pocałować.
Dowcip który ma być potwierdzeniem tego, że wspólne lata powodują u nas już nie tylko brak pożądania, ale osłabiają i inne zdawać by się mogło podstawowe ludzkie odruchy.
A tymczasem portal Sympatia ...
Jak tam dotarłem? coś musiało mnie przekierować.
Otóż portal ten sugeruje że:


Zaraz, zaraz, dla tych wszystkich którzy myślą, że jest dobrze całując w policzek swoją żonę codziennie przed  wyjściem z domu do pracy.
Nic z tych rzeczy. Autor rysunku pisze wyraźnie: Wymieniamy się śliną i zarazkami od partnera, bez względu jakby to nieromantycznie zabrzmiało. 
No bohaterowie, kiedy to ostatnio wymieniliście się zarazkami z Waszym partnerem?
Ja na przykład, kiedy podawałem żonie gorącą herbatę z sokiem z czarnego bzu, a ona kichnęła tak soczyście, że zaraz postanowiłem zaparzyć dla siebie analogiczny napój czyli herbatę wzmocnioną o góralską śliwowicę.
A sex?
Czyż ten cały sex nie jest zbytnio przereklamowany?
Nie odpowiem na to pytanie, ponieważ wiele razy prosiłem - Dobry Boże spraw, abym jak najpóźniej odkrył tę powtarzaną w pewnym wieku kwestię o przereklamowanym seksie.
Żonę natomiast całuje przytulam i utrzymuję w przekonaniu, że jest najlepszym co mi się w życiu zdarzyło.
I to jest chyba receptą może nie na najdłuższe życie, ale na życie w miarę spokojne. Pomyśleć, że dopiero co stuknęło nam 41 wspólnych lat.
     
    W czasie wolnym po raz kolejny dałem się namówić na rozwiązywanie quizów zamieszczanych na różnych portalach.
Ostatnio próbowałem się w temacie cytatów z filmów z takim oto wynikiem




Zdziwiłem się tą diagnozą ponieważ z założenia nie oglądam seriali po tym gdy lata temu przeszedłem proces wychodzenia z uzależnienia do serialu Klan. Powiedziałem wtedy nigdy więcej i słowa dotrzymuję
We wspomnianym teście nie było cytatów z seriali, a z filmów, co jest mniej więcej dowodem na to jak podchodzimy do roboty którą wykonujemy na co dzień.
Oczywiście wiem, że każdy odcinek serialu jest filmem, zaś nie każdy film serialem. Niestety twórcy Szybkich i Wściekłych, kręcący już chyba 10 odcinek, udowadniają, że z czasem może. Wracając  zaś do  staranności produkcji w Internecie. Może mamy taki stosunek do pracy właśnie dlatego, że nie pocałowaliśmy żony wychodząc z domu do pracy ?
Bierzmy się więc do roboty skoro jest ku temu okazja, powód lub po prostu  pretekst.


12 komentarzy:

  1. Zapach napalmu? Ktoś to zdążył zarejestrować i jeszcze uwielbiać?
    Wykorzystaliśmy info, że dzisiaj dzień całowania:):):):) A seks jest wyraźnie przereklamowany, no prawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówi podpułkownik William "Bill" Kilgore do kapitana Willarda w filmie Czas Apokalipsy. Te słowa znalazły się na liście stu najsłynniejszych cytatów z filmów amerykańskich ogłoszonej w 2005 r. Nie da się w filmie tych słów przeoczyć, a sytuacja w której je wypowiedziano szokuje.

      Usuń
  2. skopiowałam zdjęcie -wyślę mężowi -niech nadrobi zaległości jak wróci, o zdrowie trzeba dbać ;D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się nie da nadrobić. Tu najważniejsza jest regularność. Pozdrawiam

      Usuń
  3. ...wyjeżdżam szósta zero dwie, jak śpiewa Sławek Wierzcholski. Dałaby mi koleżanka małżonka, gdybym ją zbudził o tej porze. Po buzi :(((. Pozdrawiam, JerryW_54

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik dobry:)
    Autor cytatu o wymianie śliny i zarazków skutecznie odstręcza od całowania. ;) :)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle towarzyszy nam niesmak gdy sprowadzamy relacje damsko męskie do sprawy zwykłej fizjologii

      Usuń
  5. Świetny tekst. Nie przyszłoby mi do głowy myśleć w ten sposób o pocałunku. Toż to samo zdrowie.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówił Ferdek Kiepski, są na tym świecie rzeczy które się nawet fizjologom nie śniły

      Usuń
  6. Napisałeś zabawny tekst, więc herbatka z czarnego bzu z odrobiną góralskiej śliwowicy poskutkowała. Dalszych 41 lat wspólnego pożycia życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale wtedy wszedłbym do elitarnego klubu stulatków

      Usuń